Фізкультхвилинка - хороший спосіб розрядки, що сприймається учнями веселе або не дуже))заняття.
До фізкультхвилинки можна підійти не просто як до перерви між завданнями на уроці, а як до фізкультгри, пов'язаної з темою уроку. Такі тематичні фізкультхвилинки часто навіть не усвідомлюються учнями як фізкультхвилинки, а як звичайний елемент уроку. Зрозуміло, до гри учні поставитимуться з більшим інтересом, ніж просто до набору фізичних вправ.
Порівняйте:
Звичайна фізкультхвилинка
1. Не повертаючи голови, подивитись направо і зафіксувати погляд на кілька секунд, потім подивитись за вікно. Аналогічно виконати вправу з фіксацією наліво, угору, вниз. Повторити 4-5 разів.
2. Часто заплющувати і розплющувати очі (кліпати) протягом 20-30 секунд.
Незвичайна
Тема уроку.Інструменти для створення графічних об'єктів в Paint ( 5 клас)
Гра «Сам собі художник»
Учитель. Якщо я називаю інструменти для створення ліній (лінія, крива), то ви повинні зобразити, «намалювати» їх, рухаючи тільки очима. Якщо інструменти призначені для створення багатокутників (прямокутник, багатокутник), - ви їх зображуєте, рухаючи головою: вниз,вгору, вліво, вправо. Якщо я називаю інструменти для створення кола, еліпса, то ви повинні просто поморгати очима.
Така фізкульхвилинка після практичної роботи за комп'ютерами, не тільки зніме напругу з очей, спини, шиї в учнів, а й ще раз дасть можливість повторити та закріпити пройдений на уроці матеріал.
Немає коментарів:
Дописати коментар