понеділок, 28 березня 2016 р.

Особистісно зорієнтовані технології у виховному процесі

Особистісно зорієнтоване виховання передбачає забезпечення комфортних і безпечних умов для розвитку особистості учня, реалізації його природних потреб, нахилів і здібностей.

Кожна людина прагне, щоб її розуміли і приймали такою, якою вона є - з усіма позитивними та негативними рисами характеру, зовнішністю, ставленням до життя. Тому позиція, що враховує ці потреби, має бути домінантою особистісно зорієнтованого виховання.

Запроваджуючи особистісно зорієнтовані виховні технології, слід пам’ятати про важливу роль особистості вчителя у цьому процесі. Особистість педагога – дієвий чинник формування особистості дитини. В реальній діяльності педагог наочно демонструє моделі поведінки, соціальні норми та цінності. Його індивідуально-психологічні характеристики обумовлюють ціннісно-смислову основу вихованця.

Презентація "Особистісно зорієнтовані технології у виховному процесі"

Матеріали до презентації

Немає коментарів:

Дописати коментар