четвер, 2 травня 2019 р.

Інтерактивний аркуш або Як зробити цікавими домашні завдання

Хочу вам запропонувати альтернативу виконання домашніх завдань у зошитах - виконання їх на блозі за допомогою інтерактивних робочих аркушів.

Що це?

Інтерактивний робочий аркуш (лист) (ІРЛ) - це електронний документ, сторінка, в яку ви можете вносити свої зміни та доповнення. Наприклад, заповнювати таблицю, будувати схему, пересувати картинки, креслити лінії, фігури, робити написи,тощо. Аркуш дозволяє виконувати різні активні дії над ним.

Аркуші створюються за допомогою Google Малюнків.

Алгоритм створення ІРЛ:

1. Зайти на свій Google-диск та натиснути кнопку "Створити".

2. З переліку документів обрати Google Малюнки.

3. Ввести назву документа.

4. Наповнити інформацією.

5. Дати доступ для користувачів за допомогою спеціального посилання (Кнопка "Спільний доступ"). Вікно редактора створення Google Малюнка схоже на вікно звичайного текстового редактора.

Отже, принцип роботи з інформацією такий же, як в будь-якому текстовому редакторі. Вставляємо текстові поля, автофігури, малюнки, форматуємо текст за допомогою головного меню або панелі інструментів.
Налаштовуємо спільний доступ. Отримане посилання копіюємо та вставляємо у публікацію на блозі.

Для прикладу продемонструю інтерактивні робочі листи теми "Інформація. Інформаційні процеси" (5 клас), які допоможуть розібратися в теоретичному матеріалі і підготуватися до практичної роботи.

Для того, щоб почати виконання завдань, учню варто тільки пройти по посиланню. Не слід вносити ніяких змін у лист, якщо цього не вимагає завдання.

ІРЛ "Сприйняття повідомлень"

ІРЛ "Введення і виведення інформації"

ІРЛ "Інформаційні процеси"

Щоб учню отримати бали за виконане завдання, потрібно роздрукувати заповнений лист: Меню Файл => Друк. Після виконання завдання потрібно відновити стартовий вигляд сторінки.

Успіхів!

Немає коментарів:

Дописати коментар