Встановіть логічні зв’язки між поняттями. Поясніть.
Етапи виконання вправи:
1. Обговоріть правила. Учні можуть озвучувати будь-які побудовані ланцюжки, варіанти послідовностей. Оберіть спосіб фіксації відповідей (на дошці,один з учнів буде записувати їх у зошит тощо).
2. Проведіть вправу. Діти мають називати будь-які спільні риси, події, образи, які поєднуть обрані поняття. Для полегшення завдання можна візуалізувати поняття. Але в ідеалі – діти мають уявляти ці предмети (на основі власного досвіду чи додаткової інформації).
3. Оцініть результати. Прокоментуйте роботу учнів, укажіть на сильні та слабкі сторони виконання вправи. Визначте разом з умнями найдовший логічний ланцюг. Також можна разом з школярами визначити найцікавішу, найнесподіванішу упорядковану послідовність.
Немає коментарів:
Дописати коментар