Учитель пропонує учням пограти в гру «Вірю-не вірю» – зачитує вірні і не вірні твердження, відповіді на які школярі зможуть знайти протягом уроку. Учні позначають у таблиці вірні твердження знаком «+», не вірні – «-», обґрунтовуючи свою відповідь, описують задану ситуацію, термін, правило.
Після гри учні переходять до вивчення нового матеріалу. Опрацювавши тему, під час етапу «Осмислення» педагог пропонує повернутися до заповненої таблиці і перевірити чи не помилилися вони в своїх припущеннях.
Приклад. Тема: "Середовище редактора презентацій". 5кл.
Учитель. Пограємо в гру «Вірю-не вірю». На партах лежать аркуші з накресленими таблицями. Я ставитиму запитання, а ви коротко на них відповідайте, проставляючи замість відповіді «Так» знак «+», а замість відповіді «Ні» – знак «-». Це не тест, відповіді не оцінюються, таблиця має відображати вашу думку.
Запитання | "+" або "-" |
1 | |
2 | |
... |
Орієнтовний перелік запитань:
- Чи вірите ви, що презентація — це публічне подання певних відомостей у зручному для сприйняття вигляді?
- Чи вірите ви, що презентації можна демонструвати на днях народженнях, ювілеях, весіллях?
- Чи вірите ви, що зможете навести приклади презентацій?
- Чи вірите ви, що у школі можна побачити навчальну презентацію на уроці або при проведенні цікавого позашкільного заходу?
- Чи вірите ви, що яскраві кольори в презентаціях, велика кількість тексту на слайдах привертають увагу слухачів та забезпечують запам’ятовування?
- Чи вірите ви, що розумієте, що комп’ютерна презентація складається зі слайдів?
- Чи вірите ви, що на слайдах розміщують різні об’єкти, зокрема: зображення, звук, відео, анімацію, текст?
Немає коментарів:
Дописати коментар