1. Стимул - мотивує учня до виконання завдання, моделює практичну, життєву ситуацію; при необхідності може нести функцію джерела інформації.
-бути коротким (не більше трьох речень);
-НЕ відволікати учня від змісту завдання.
2. Задачне формулювання - однозначне, чітко співставляється з модельною відповіддю (шкалою), відповідає віку учня, цікаве учню. Учитель не може перевіряти те, що не вимагалося, про що не запитувалося у задачному формулюванні.
3. Джерело інформації - містить інформацію, необхідну для успішної діяльності учня з метою виконання завдання. Одне джерело (кілька джерел) може бути основою для кількох завдань. Учень не повинен бути знайомий з джерелом до виконання завдання.
4. Бланк - задає учням структуру оформлення результатів виконання завдання.
Приклад звичайної задачі без стимулу:
Для запису будь-якої цифри в зошит витрачається одна секунда. Запишіть у відповіді, скільки секунд витрачається на запис усіх чисел від 1 до 30.
Задача зі стимулом
Щоб діти не виривали сторінки із зошитів та не приховували свої оцінки від батьків, у нашій школі директор ввів правило: всі сторінки зошитів повинні бути пронумеровані. Для запису будь-якої цифри в зошит витрачається одна секунда. Запишіть у відповіді, скільки секунд ви витратите на запис усіх чисел від 1 до 30 для нумерації сторінок зошита.
Спробуйте придумати свій стимул )) та напишіть у коментарях.
P.S.У наступній публікації розповім про інструменти перевірки завдань.
Немає коментарів:
Дописати коментар